Den här dagen har något emot mig

Jag är en tjej som vanligtvis älskar traditioner av alla slag och trots att jag även älskar midsommar så verkar det som att just denna dag har något emot mig och människorna i min närhet. Förra året blev Thomas misshandlad och alldeles nyss råkade min styvpappa ut för en otäck olycka här hemma. Han busade som vanligt med Texas och halkade plötsligt till och slog upp armen i ett dörrhandtag. Det är bland de vidrigaste såren jag någonsin sett. Han och mamma är på akuten nu, så allvarligt är det. Såret är otroligt djupt, kanske ända in till själva muskeln och det är fullt med tjockt var och blod. Jag såg framför mig Russel Crowe i Gladiator med hans otäcka sår fyllt med maskar.

Min frukost blev stående orörd på matbordet kan jag säga. Jag är fortfarande skärrad.


Kommentarer
Postat av: Sönnta

Ojdå låter otäkt
Hoppas du klarar dig
Glad midsommar!

Postat av: Angelica Lindvall

Sönnta: Ja, jag klarar mig då alltid men frågan är hur allvarligt det är med Niklas. De är fortfarande på akuten.. =/ Glad midsommar!! =)

2007-06-22 @ 14:34:06
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback