Work all night

Jag jobbar kväll hela veckan. Det ska bli skönt med sovmornar även om det blir rätt sent innan jag kommer hem, slutar 22. Det roligaste med att jobba kväll är att jag får skriva för nöjesdelen i tidningen. Jag ska rapportera från Borlängefesten. Den före detta chefredaktören från OKEJ ringde mig i fredags och sa att han bytt jobb och blivit skivbolagsboss och en av hans artister ska uppträda på Borlängefesten. Självklart tackade jag ja till en intervju.

Det är verkligen superroligt att vara allmänreporter men nöje har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta. ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

oj vad du uppdaterat under veckan jag varit borta! Jättekul :-) kram!

Postat av: Angelica Lindvall

Sofia: Härligt att du är tillbaka!! =) Kram!!

2007-07-09 @ 11:36:04
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback