Som små barn

När jag och Carina lärde känna varandra redan som små barn så hade vi båda stora drömmar. Carina ville bli designer och jag ville bli journalist eller författare. Hon blev designer och jag blev journalist. Jag drömde även om att resa jorden runt och i november tar min resa fart på allvar i form av en Asientripp. Carina drömde om att flytta till London och i september flyttar hon dit för att arbeta som barnflicka i ett år. 

Man kan faktiskt uppnå sina drömmar med en stor dos envishet och lite tur.


Så fort jag landat i Sverige efter Asienresan ska jag byta plan och sticka till London. Det är en underbar stad och Carina är en underbar vän. ♥

Som små barn (Little children) är för övrigt en bok som jag håller på att läsa just nu. De första 200 sidorna var otroligt sega och tråkiga men nu börjar handlingen komma igång. Jag gissar dock att filmen är bättre än boken.

Kommentarer
Postat av: Nina

tack för helgen min lilla pärla. jag är näst intill handikappad utan mobil. bilen börja kocka utanför hedemora...och ingen kunde jag ringa. tur att jag är bilkunnig ;) och kunde fixa allt själv.

2007-07-03 @ 14:13:38
Postat av: Angelica Lindvall

Nina: Ja, jag känner igen känslan av att vara utan mobil (blev ju av med den i Sthlm förut). Shit, tur att du kan det där med bilar.. =p Hoppas du mår bättre vad gäller magsjukan!

Postat av: Boystelaf

Great idea make it site. Thank you.

2007-12-29 @ 13:02:04
URL: http://boystelaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback