Självkontroll

Med risk för att låta religiös och skvatt galen så vågar jag påstå att jag kan bota diverse åkommor. När jag börjar känna den där stickande och svidande känslan som ett blivande munsår medför tänker jag bara "Nej, jag ska inte få munsår nu" och vips, så är faran över.

I två dagar har jag också mått illa och fasat över att jag kanske blev smittad av Carinas magsjuka men jag har intalat mig själv att jag inte har tid att bli sjuk och än så länge har det funkat.

Det är intressant att se hur mycket man kan åstadkomma genom en mycket medveten tankeverksamhet. Fast om jag känner efter ordentligt så har jag nog både bröstcancer, tinnitus, alzheimers, svamp och tbc. Samtidigt.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, det är enkelt, du är kräfta. Och smart. Vi är oslagbara när vi hittat den kombon! ;)

2007-07-05 @ 00:11:35
Postat av: Angelica Lindvall

Linnea: Hahaha, såklart! =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback