Planer för helgen

På torsdag har jag bjudit in mig själv hos två av mammas dagbarns föräldrar. De har en tunna på gården som jag tänker bada i. Egentligen bjöd de bara mamma och Niklas men jag gör inget väsen av mig. Jag ska dricka mitt kanel- och äppelvin och fira att jag har långhelg. Jag och Johanna ska vara i hennes föräldrars båt uppe i Orsa hela helgen och kanske även besöka Kamtjatka-björnarna och de sibiriska tigrarna i björnparken. Det verkar bli en helg helt i min smak.

 
Bild: www.orsagronklitt.se

Kommentarer
Postat av: Marie

Kanel och äppelvin? :P Vad heter det?

Postat av: Angelica Lindvall

Marie: Kiviks kanel- och äppelvin, 35 spänn. :)

2007-08-01 @ 17:08:20
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback