Onödig fakta

Namn: Angelica Lindvall
Födelsedag: 20 juli
Mobilsignal: Johnny Cash- I got stripes
Syskon: Simon
Längd: 162 ½ centimeter
Vikt: 58 kilo
Min idol: Per Bjurman
Djur jag har/vill ha: Hund
Gör i min ensamhet: Gråter, försöker verkligen undvika så gott det går att gråta inför folk
Jag har hånglat med: Slampa
Coca cola eler Pepsi: Pepsi
Samlar på: Minnen
Om min drömkille vore ett djur vore han: En tiger
Gör om helgerna: Festar, shoppar, hänger med kompisar och bloggar
Om jag vann en miljon kronor skulle jag: bjuda med Thomas på en jorden runt-resa
Det pinsammaste jag gjort: Det sparar jag till min självbiografi
Mamma kallar mig för: Anneli (hon varken ser eller hör skillnad på mig och min moster)
Stjärntecken: Kräfta
Ögonfärg: Grönbruna
Semestrar gör jag helst: Utomlands
Jag är kär i: Nummer 14 i Forssa BK
Favoritartist: Bryan Adams
Årstid: Sommar
Lag: IFK Göteborg

Sommarplats

Gör min utmaning du med!

Kommentarer
Postat av: Marie

Wee.. Grattis i efterskott :)

Postat av: Angelica Lindvall

Marie: Tack tack! :)

2007-07-31 @ 10:09:17
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Linnea

Å vilket fint fint fint sommarfoto!!

2007-07-31 @ 22:17:33
Postat av: Angelica Lindvall

Linnea: Ja, det tycker jag med! :)

2007-08-01 @ 13:09:36
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback