Kladdkaka och thai

Så fort jag kom hem i går efter jobbet ställde jag mig och bakade en kladdkaka till 40-åringen och dennes släkt (som för övrigt också är min släkt). Kladdkakan blev mycket populär, särskilt hos min bror som åt upp halva kakan alldeles själv.

Mamma fick en stor bukett blommor levererade till dörren av hela familjen samt ett gratulationskort och 2000 riksdaler. Hon ska nämligen ut och resa i sommar och kan behöva lite fickpengar.

I dag ska jag luncha med min kära moster. Vi ska äta på en av alla thairestauranger som finns i stan. Jag har alltid haft svårt för asiatisk mat men det är lika bra att vänja sig när jag inom en snar framtid kommer dra till Thailand och vara borta i några månader. Jag kan ju inte enbart leva på luft, vatten och solsken.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Wow en till som inte har asiatisk mat s om favoritmat :D

Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Ja, jag föredrar mexikansk mat! El taco! ;)

2007-07-05 @ 10:42:54
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Filippa

Ja de är alla tiders ;)

2007-07-05 @ 18:46:50
URL: http://filippakans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback