Jag och fotbollskillar alltså...

Tack vare exet har jag lärt mig uppskatta en sport som jag tidigare ratat med orden "Hur töntigt är det inte att jaga en boll som om man vore en jävla hund på speed?". Fast jag måste erkänna, jag gillar fotboll. Okej, jag tycker fortfarande att själva spelreglerna är tråkiga men att sitta och titta på vältränade pojkar i 90 minuter är värt mödan. Annars gillar jag mest hockey men hockeykillar är inte lika snygga. De är lönnfeta och har stora rumpor, not my type of guy. Nej, fotbollskillar är det som gäller.

Kommentarer
Postat av: Fru K

Tänmk, jag är alldeles tvärt om! Jag är så förtjust i själva spelet att jag inte ser om spelarna är snygga eller fula, tjocka eller smala, vita eller svarta eller gröna eller blå! Var länge ihop med en f.d. fotbollsspelare (Fråga Thomas om man är bra om man spelar i Bayern Münchens junior a-lag...) och blev lika kär i spelet som i honom. Tur att den sunda kärleken höll!

Postat av: Angelica Lindvall

Fru K: Ja, jag kanske blir kär i spelet någon gång också. Jag skulle gissa att man är rätt bra om man spelar i Bayern Munchens junior-a-lag. =p

2007-07-25 @ 09:29:20
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback