Cacao

Jag måste göra lite reklam för en jättegullig och gammeldags godisbutik i Borlänges centrum. Butiken går under namnet Cacao och ligger på Borganäsvägen. Jag har nyligen upptäckt denna lilla pärla som jag tidigare ratat med orden att godiset är för dyrt och att det bara finns mörk choklad i hyllorna. Fel, fel, fel. Butiken har både mörk och ljus choklad och även vit choklad som är min personliga favorit. Fast i dag köpte jag lösviktsgodis i alla möjliga smaker. Godispåsarna är dessutom miljövänliga vilket är ett extra plus!

I kväll ska jag, mamma och Johanna ha tacokväll. Så jag får verkligen inte proppa i mig allt gott godis utan måste spara lite utrymme i magen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tacokväll.. Det längtar jag efter. Det är så sanslöst gott :D

Postat av: Angelica Lindvall

Marie: Ja, det var supergott men magen stod i fyra hörn efteråt! =p

2007-07-18 @ 22:05:38
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback