Romantik

Min pojkvän är perfekt. Och med perfekt menar jag den ultimata drömkillen i alla romantiska filmer från Hollywood. Jag kan bli irriterad för att han är så perfekt. Han gör aldrig fel, säger alltid de rätta orden vid rätt tidpunkt och skämmer bort mig totalt. Men jag får snart en överdos. Det blir för sockersött helt enkelt.

Gudskelov så vet han att när jag säger kommersiellt skit om Alla hjärtans dag så förstår han att jag egentligen gärna vill ha någon romantisk upplevelse eller present. Men nu är måttet rågat. Han har blivit metrosexuell. Han har solat solarium två gånger på mindre än en månad.

"För att bli snygg på Forssa-cupen".

Ja, men, hallå? Jag kan inte ens komma och titta så det är inte mig han gör sig snygg inför. (Vem är hon!).

Han kanske rentav är homosexuell, för han duschar ju med andra killar. Solbrända killar som till och med stylar håret inför en vanlig träning. Det är bara för mycket.

Vart tog de riktiga männen vägen?


Kommentarer
Postat av: Pär

Har aldrig förstått vad tunnelbanan har med sexualiteten att göra. (Metrosexuell). =)

Postat av: Angelica

Pär: Nej, visst är det underligt? ;) Jag vill stava det så här: meterosexuell, men om man söker på ordet så får man drygt 200 träffar än motsvarande 999 träffar på metrosexuell (tunnelbanekåt?). =p

2007-01-19 @ 17:33:57
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Sara

Haha, tufft med en egen metrosexuell pojkvän ;P

2007-01-19 @ 19:37:29
URL: http://www.luxuriouspearl.blogg.se
Postat av: Angelica

Sara: Ja, han är rätt bra faktiskt, så länge han inte använder kjol och nagellack så står jag ut! ;)

2007-01-20 @ 13:34:53
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback