På dagordningen

I dag ska jag göra några små justeringar i mitt reportage, sen försöka sälja det till någon tidning. Jag hoppas det går vägen, det är åtminstone ett intressant reportage.

I eftermiddag ska jag ut och power-walka. I går regnade det oavbrutet hela timmen jag var ute och promenerade. Lagomt kul. Fast det finns bara en väderlek jag inte klarar av och det är blåst. Och gudarna hade verkligen en het diskussion i natt, för jisses, vad det blåste!

Våfflor till lunch, får mig att längta tillbaka till Sälens våffelstugor... på den tiden det fortfarande fanns snö vill säga.


Bild:
www.icakuriren.se

Kommentarer
Postat av: sarah

åh nu blev jag också sugen på våfflor ju :P

Postat av: Angelica

Sarah: Ja, det är supergott! =p

2007-01-11 @ 14:41:00
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Mattiaslily

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2008-11-26 @ 11:14:32
URL: http://mattiaslily.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback