Nystart

I dag var jag på Kupolen på jakt efter just ingenting. När man har noll förväntningar och inget kvar att sukta efter händer det ändå att det slinker ner några kläder. Jag hittade en svart och vit skjortklänning på KappAhl som blir fin till mina nyinköpta gråa leggings. Jag köpte även ett till par Sloggi hipsters i lila (nu har jag alla färger utom orange som är min hatfärg). Jag hittade också en vit BH på Cubus för 64 kronor, ett riktigt fynd som verkligen satt där den skulle. Men jag undrar just om mina bröst fortfarande växer trots att jag nästan är tjugo? De ömmar och ser faktiskt lite större ut, börjar bli svårt att få ner dem i en B-kupa. Nej, nu blir mina manliga läsare generade, dags att avbryta. Under tiden jag och kusin vitamin shoppade så framkallade jag höstens bilder på Expert, tvåhundra spänn för 40 bilder. Sjukt dyrt. Eller så är jag bara snål. Men nu har jag i alla fall klistrat in juldagen och nyårets partybilder i mitt hemliga festalbum (som ej bör visas för mamma).

Klockan är ganska mycket nu och jag borde lägga mig i min nybäddade säng och vänta in morgondagen då den stora förändringen sker. Jag ska klippa och permanenta mig. Jag lovar att ta en före-bild och sedan en efter-bild, så får ni bedöma själva! Skojigt va? Nej, kanske inte.

Ja, just ja! Jag måste berätta! I dag började mitt nya hälsosamma liv, jag var nämligen ute och gick en timme i bitande kyla. Det var faktiskt skönt. Jag skiter i att ta en bantningskur, jag vet att dagliga 1-timmespromenader gör underverk med kroppen. Jag gick ner fyra kilo på en månad och jag vet att jag kan göra det igen. Hejdå Cambridgekuren, hej ändrad livsstil!

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Hehe. skulle gärna skicka om jag låg inne med nån ; ) Jag är inte mkt för ego bilder så...

Postat av: Angelica

Alexzandra: Men jag måste ju få se din frisyr!

2007-01-03 @ 12:55:44
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Pär

200 spänn för 40 bilder? Det var verkligen sjukt dyrt! Jag pröjsade typ 1,50 styck när jag framkallade på OnOff. Var det nå specialbilder du skulle ha eller vad?

2007-01-03 @ 14:38:31
URL: http://lps.blogg.se
Postat av: Angelica

Pär: Nej, de tar så mycket för bilder på Expert! Då kanske jag ska gå till Onoff hädanefter!

2007-01-03 @ 14:39:40
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Anonym

elgiganten tar typ 0,75 per kort tror jag..

2007-01-03 @ 17:43:45
Postat av: Angelica

Anonym: Åh, tack, vilket bra tips!

2007-01-03 @ 19:01:28
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback