Att köpa saker man inte behöver

Jag och Thomas var till Kupolen en sväng i dag, det var ju meningen att jag skulle leta efter en laptop men jag ogillar teknikgrejer skarpt. Därför beställer jag en dator via nätet istället, det känns på alla sätt mycket bekvämare. Orka kolla runt på Onoff? Nej, tack.

Jag har under början av året tänkt att jag har allt, vad mer kan jag önska mig? Men ni anar inte hur lätt det är att köpa saker som man inte behöver. Jag hittade en röd t-shirt med spetskant på MQ (den kostade ju bara 99 kronor och jag kommer säkert använda den, ja, säkert) och sen köpte jag ett vitt linne med svart spetskant och svart sidenband på Gina Tricot samt ett svart diadem med rosett. Jag handlade även en duschcreme från Dove och den perfekta BUS-crémen Dove Summer Glow. Jag köpte även det jag skulle köpa, ja, bortsett från en laptop förstås: ett urklippsalbum som jag kan klistra in alla mina artiklar i. Väldigt praktiskt och dessutom prisvärt, kostar bara 99 kronor på Bokia.

Nu ska jag krama rottweilern en sista gång. Hur ska jag kunna låta henne gå?

Kommentarer
Postat av: Emma

Ville bara att jag gillar din blogg väldigt mycket och du skriver så bra :)

Postat av: Angelica

Emma: Åh, tack! Vad snäll du är! :) Ska kika in din blogg också!

2007-01-14 @ 08:53:49
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback