Allt om ingenting

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?

Jag är väldigt ambitiös och utåtriktad.
När är du lycklig?
När jag umgås med människor jag tycker om, när jag är på resande fot och när jag blir överraskad.

Vad beställer du på krogen?
Drinkar och cider, fast oftast blir jag bjuden.

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft.
Den värsta var dagen efter grillkvällen och utgången i Leksand, minns du
Alexz?

Vilken är din största fåfänga?
Min vikt och mitt ansikte.

Hur vill du helst transportera dig?
I en porsche 911.

När googlade du ditt namn senast, och varför?
Minns inte när jag gjorde det sist, men det är roligt att se hur många träffar man får.

Vad är ditt starkaste minne från barndomen?
Pappas självmord.

Väldigt kortfattat, gärna i ett ord: din syn på dokusåpor.
Beroende-och kräkframkallande.

Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
Hatt för några år sedan, sedan var jag först i min umgängeskrets med att bära klänning även till vardags.  

Vem är den mest kända människa du talat med?
En hel del.

Vad är det närmaste döden du kommit?
Jag har åkt med en alkoholpåverkad person. Det var samma dygn som min värsta baksmälla. Aldrig mer.

Vad smugglade du in i landet senast?
För många parfymer. Löjlig lag.

När skäms du?
Inte speciellt ofta, jag säger det som faller mig in och orkar inte tänka på konsekvenserna. Fast jag är bra på att tala mig ur saker.

Om du skulle bli psykisk sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Schizofreni, utan tvekan!

Vilket är det värsta kok stryk du fått?
Har fått en örfil på sin höjd, antagligen förtjänade jag det också. Sedan har jag och lillebror slagits en del.

Vad är det märkligaste sms du fått?
Någon som jämförde sin kärlek till mig som kärlek till delfiner.

Fyll i meningen: "X och X - det känns som historien om mitt liv";
Självförverkligande och livslång kärlek.

Vad irriterar människor sig på hos dig?
Att jag vågar säga vad jag tycker och inte bryr mig om konsekvenserna.


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

haha, va du bakis dÅ? Jag minns bara att jag låg och drog mig väldigt länge med visst sällskap i sängen ; ) Hur kom vi hem?

Postat av: Angelica

Alexzandra: Skojar du med mig? Jag var sjukt bakis! Martin körde ju hem oss och jag fick stanna vid macken för att spy.

2007-01-15 @ 15:48:33
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Just det, stackarn körde hem oss. I remember. :D Va fan, vart tog min kommentar vägen på steg räknarn och min utmaning? Godkänner du kom. först?

2007-01-16 @ 12:19:51
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Angelica

Alexzandra: Ja, du, jag kan se kommentaren inne på bloggen, men inte på själva sidan. Weird. Fast jag har antagit utmaningen!

2007-01-16 @ 12:36:25
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback