Silvstedt for Sweden
Victoria Silvstedt har lämnat killtidningsträsket för det mer glamourösa klädesomslagen. Hon är Sisters reklamansikte i vår.
– Jag har fått nog av killtidningar och såna grejer. Det här är the new me, berättar hon på sin svenskamerikanska dialekt för Aftonbladet. Hon berättar även att mode är mer stimulerande och att det är kul att få rikta sig till kvinnor och inte bara män. Victoria Silvstedt samarbetade med formgivarna och fick själv välja ut många av kläderna i Sisters vårkollektion. Hon tycker att svenskarna generellt sett har en otroligt bra stil, särskilt killarna som bär kläder från J Lindeberg, Tiger och andra glammiga märken.
– I USA har killarna sneakers och stentvättade Levis från 80-talet. Oh my God!
Jag vet inte vad den manliga delen av befolkningen anser om Vickans nya image men jag ser henne hellre fullt påklädd i stilrena kläder än i en liten stringtrosa med silikonbrösten tryckta mot hakan.
Bild: Jimmy Backius/Sisters
Håller med.
P: Visste väl att jag skulle få dig på min sida vad gäller hennes nya image! ;)
jag gillade inte hennes ansikte på bilderna. men hon är klart finare i dem kläderna ;d Dock tror jag inte hon lämnat sin egna stil för gott och inte kill tidningarna heller ; D
Alexzandra: Nej, men hon börjar bli gammal, fast i och för sig, det har ju inte hindrat hennes medsyster Linda Rosing.. ;)
Passar henne mycket bättre!
Liza: Håller med!