Offentlig toalett

Jag har alltid en rad udda funderingar varav den senaste handlar om offentliga toaletter. Det skulle vara ganska roande att filma besökare som använder sig av offentliga toaletter för att se hur de gör liksom. För inte kan det väl vara möjligt att någon sitter på själva ringen? Killar har ju den fördelen att de kan stå upp och kissa. Jag skulle inte ens sätta mig ner på en offentlig toalett hur full jag än må vara. Jag har en sjuklig bacillskräck och skulle jag sätta mig ner på en offentlig toalettring så vore jag tvungen att få skrubba arslet minst ett halvår tills jag såg ut som en babian.


Tips på hur man använder en offentlig toalett när man är tjej och renlig:

1. Lägg otroligt mycket papper på ringen.
2. Halvstå som en kissande kille men åt andra hållet.
3. Håll dig och kissa när du kommer hem.


Kommentarer
Postat av: P.

könsoperera dig?

Postat av: Angelica

P: Nej, det är för roligt att vara tjej!

2007-02-07 @ 19:44:35
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback