Ont i planeten

I dag har jag ont i huvudet. Vid midnatt gick vi en runda runt byn, förbrände säkert några kalorier och sedan våldgästade vi trubaduren som spelade på mammas 40-årsfest. Jag och Johanna sjöng karaoke i trubadurens vardagsrum och väckte nog ungefär hela kvarteret med vår finstämda sång.

Att jag och Johanna kan dricka två flaskor vin och två cider utan att typ avlida är helt otroligt. Jag har sovit fram till nu men vi gick faktiskt inte och la oss förrän vid fyra i morse. Vi bjöd nämligen hem trubaduren och hans kompis till Johannas vardagsrum, inte för att sjunga utan för att titta på Populärmusik från Vittula. Johanna ligger fortfarande och sover, själv ska jag leta reda på en Treo.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Du somnade ungefär samma tid som mig och jag gick oxå upp nyss : )) Lite sleten är jag faktiskt. Lakrits shotsen`s fel..

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Haha, ja, skönt väder att vara bakis på i alla fall... strålande sol! Då har man en anledning att ligga ute och sova bort hela dagen. =p

2007-08-05 @ 18:29:25
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback