Mörkare tider

Så fort vi går mot mörkare tider vill jag alltid göra mitt hår mörkare. Förra året hade jag en röd period och jag trivdes riktigt bra i rött men det är nog ändå mörkbrunt eller kastanj som jag passar bäst i. Men det är nog dumt att färga håret nu när jag ska dra iväg mot varmare breddgrader och håret kommer blekas. Fast å andra sidan hinner nog färgen gå ur innan dess.. Åh, nu är jag förvirrad. Håret känns ju alltid så fräscht när det är nyfärgat och alldeles blankt.



Rachel Bilson är alltid lika stylish i håret!

Kommentarer
Postat av: Carro

Själv vill jag bli superblond .. eller ja .. blondare än nu iallafall ... jag ska färga mitt hår snart också, blond :)

Postat av: Angelica Lindvall

Carro: Ja, du passar ju jättebra i blont. :)

2007-08-16 @ 13:06:01
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback