I min telefonbok

Den här fåniga men ack så roliga utmaningen hittade jag hos Marijah.

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger på det numret som står här:

17. Ellinor
40. Josefin
37. Jessica
36. Jernberg
48. Linda
35. Jenny E
24. Hans
66. Roger och Vanja
72. Sillen
54. Morfar
21. Filippa

F: Har du pussat nummer 72?
S: Ja, det har jag nog gjort någon gång.

F: Vilket är ditt bästa minne med nummer 36?
S: Ja, vi har varit på en hel del roliga fester som jag dock inte har något minne från.

F: När ska du träffa nummer 48?
S: Tidigare än klassåterträffen 2016 hoppas jag.

F: Är nummer 54 söt?
S: Ja, morfar är jättesöt.

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: En sprudlande glad tjej.

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Vi bodde i samma by som barn.

F: Gillar du nummer 21?
S: Ja, det är en jättego tjej.

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Tyvärr inte, det får det bli ändring på!

F: När såg du nummer 72 senast?
S: Förra året.

F: Har du varit i nummer 66 hus?
S: Ja, jag har praktiskt taget bott där i fyra år eftersom Thomas är deras son.

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: Ingen aning, min farbror är en rätt upptagen man.

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Nej, inte direkt.

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: Jajemän, flera gånger.

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 72?
S: Nej.

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: Om vädret och hundarna.

F: Känner du nummer 48?
S: Ja, annars skulle jag väl inte ha hennes nummer?

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: Absolut, flera gånger om.

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: De känner inte varandra.

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: I snart ett år.

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Ja, det tror jag.

F: Har du velat slå nummer 40 i ansiktet?
S: Aldrig.

F: Hur träffade du nummer 35?
S: På folkhögskola.

Gör utmaningen du med!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ska jag genast göra ju!

Postat av: Angelica Lindvall

Sofia: Ja, det var en kul utmaning ju! =p

2007-08-01 @ 16:41:47
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Alexzandra

fan vilken kul grej men orka sitta o räkna i telefonboken. Hur gör man för att se nr på kontakterna??

2007-08-02 @ 22:27:40
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Jag räknade, det är ju inte så svårt att räkna till 72. :)

2007-08-03 @ 00:46:50
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback