Hösten är en mysig tid

Jag börjar uppskatta hösten allt mer. Man får äntligen klä på sig ordentligt i form av sköna koftor, stickade klänningar och tjocka strumpbyxor. Det är också mörkare ute vilket gör att allting blir så mycket mysigare. Man kan tända levande ljus, krypa ner under en varm filt och läsa en bra bok. Fast det allra mysigaste som finns är de kalla sensommarkvällarna när man fortfarande kan sitta ute på verandan under en filt och se stjärnorna vandra på den svarta himlen.


Bild:
Louise

Kommentarer
Postat av: Candy

Jag har också börjat uppskatta hösten mer & mer. När jag var yngre hatade jag hösten, men de senaste åren har jag tyckt att den är riktigt mysig. Fina färger, klar luft, mörkt på natten så att man kan sova, fortfarande ingen hemsk snö, man är ursäktad om man sitter inne & myser istället för att vara ute & ränna., osv. Höst & sommar skall det vara. ^^

Postat av: Angelica Lindvall

Candy: Jag kunde inte beskriva det bättre själv! :)

2007-08-26 @ 20:36:12
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback