Förhistoriska djur

Jag är inte rädd för någonting men jag har respekt för allt. Min kompis Johanna har en lillebror som är ägare till två förhistoriska djur. Den ena är en orm och den andra är en ödla. Ormen och jag var inte på samma våglängd, han attackerade mig så fort jag sträckte in handen i terrariet men ödlan och jag blev jättebra kompisar. Först klappade jag honom där han satt inne i terrariet men sedan tog jag mod till mig och plockade ut honom. Först var han lite orolig men sedan satte han sig väl tillrätta i min hand och slöt ögonen ju mer jag klappade honom. Det är sannerligen häftiga djur.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det för slags orm? Jag bodde med fyra kungspyton ett tag, det är faktiskt fina och otroligt fascinerande djur. Kunde sitta och titta på deras rörelser och sätt att leva på hur länge som helst. :)

Postat av: Angelica Lindvall

Emma: Ingen aning vad det är för orm... den är liten i alla fall. =p Ja, det är riktigt coola djur!!

2007-08-24 @ 10:16:33
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Marcusoliwia

Excellent site. It was pleasant to me.

2008-09-23 @ 14:58:41
URL: http://marcusoliwia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback