En speciell helg minst sagt...

En 20-årig flicksnärta från Bäsna har ansvar över hela södra Dalarna i helgen vilket innebär att jag måste åka till Avesta om det sker ett rån eller till Smedjebacken om ett hus råkar fatta eld. Eftersom det råder strejk mellan Svenska Journalistförbundet och Tidningsutgivarna innebär det en hel del förändringar för mig och min kollega som är de enda två som arbetar i helgen. Jag låter kollegan förklara hur det ligger till.
Vilken tur att jag både är stresstålig, kan fota, innehar B-körkort och dessutom är så jäkla intelligent och låser in bilnycklarna, kameran, mobilen och plånboken i DD:s bil.

Kommentarer
Postat av: Carro

LYCKA TILL ;) Kram!!!

Postat av: Angelica Lindvall

Carro: TACK! Det lär jag behöva! =p

2007-08-25 @ 18:36:27
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback