De går i vår klass

Nu går några andra i "vår" klass och sitter i "vår" journalistsal vid "våra" datorer. Och jag är inte ett dugg avundsjuk. Jag kommer aldrig sätta min fot i Molkom igen, i varje fall inte på skolområdet. Jag förstår inte hur jag stod ut med att bo på det där internatet from hell i ett helt jävla år. Men på ett sätt var det ju värt det eftersom jag blev mitt drömyrke till slut.

I morgon ska jag jobba på DD. Jag tror det blir veckan ut. Kanske har jag då råd att betala den där
låsincidenten som jag helst av allt bara vill glömma.

Kommentarer
Postat av: Nina

vad kostade det med låset?

2007-08-27 @ 21:08:20
Postat av: Angelica Lindvall

Nina: En hel del. =(

Postat av: David

Jag pluggar nu på Molkom och här är ju det mesta kanon. Så även internatet. Vilket internat bodde du på då?

2007-08-27 @ 22:22:38
Postat av: Angelica Lindvall

David: Jag bodde på Östan bland en massa knarkare.

2007-08-28 @ 08:09:56
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback