Unik

Jag fyller 20 år i sommar. Det finns 20-åriga tjejer som får barn och gifter sig. Det finns också en snart 20-årig tjej som aldrig köpt bindor eller tamponger. Detta är enligt mina vänner något unikt, ja, rentav udda. Jag är ju tjej och har aldrig i hela mitt liv köpt tamponger! Anledningen till att jag inte köpt dessa nödvändigheter beror inte på att jag inte har den röda veckan varje månad utan för att om jag köper det så vet ju alla att man har mens. Samma sak gäller kondomer, då vet alla att man ska ha sex. Fast det värsta är ändå att vara gravid, då ser ju alla att man haft sex och att det resulterat i en stor mage. Huvvaligen.


Bild:
http://www.beinggirl.nu/main/home.php


Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha du är så kneeeeppish:)

Mys lite ikväll för mig, själv är jag nämligen fast i Molkom. Tur att jag har Anna=)

2007-04-03 @ 16:05:42
Postat av: Angelica Lindvall

Joanna: Jag vet, mycket udda är namnet. =p Ja, Anna är en sann vän som står ut med äckel-Östan. Mys från mig till dig! ;)

Postat av: Alexzandra

Haha, trodde du syftade på mig. skrev i min blogg herrom dan att jag aldrig gått in i en affär o köpt mens skydd. Jag menar när jag va ung och använde bindor köpte ju alltid mamma. Sen nåra år hade jag bara mens typ var fjärde månad och då köpte jag med från statoil när jag jobbade själv. Numera köper mamma med stor pak som räcker ... typ ett halvår hahaa.. Kondomer köpte jag första gången för 2vec. Tog med en kompis för att de itne skulle va lika pinsamt : )

2007-04-04 @ 07:52:44
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Haha! Är det sant! Då är vi lika på ännu en punkt. Kondomer skulle jag aldrig våga köpa.. hihi!

2007-04-04 @ 09:22:05
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback