Tidsfördriv

Från Carro.

Vilket är ditt livsmål: Bli en erkänd duktig författare och journalist, skaffa minst tre barn och gifta mig.
Vad har du för puder: Isadora.
Har du använt någon hårprodukt i dag: Schampoo?
Vad använder du för parfym: SJP "Lovely", Naomi Campbell "Paradise Passion" och Beckham "Intimately".
Hur många speglar finns i det rum du är i nu:  En stor.
Var är du nu: I mitt flickrum.
Har du bråkat med någon idag: Nej, men tjafsat.
Saknar du någon nu: Ja.
Röker du: Nej, jag vill inte förpesta världen ännu mer.
Dricker du alkohol: Sällan.
Tar du droger: Nej, jag har andra saker för mig.
Vad köpte du senast: Aftonbladet.
Har du åkt fast för snatteri någon gång: Nej.
När var du i en affär senast: I går.
Mötte du någon du kände då: Ja, alla känner alla i den här delen av Dalarna.
Tycker du om dina grannar: Ja, de flesta.
Hur många datorer finns i ditt hus: Två.
När fick du senast en present: I torsdags fick jag en skål fylld med godis av Thomas föräldrar.
När gjorde du senast något riktigt dumt: När jag var 17 år och åkte med en berusad förare.
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid: Ja.
Har du några högklackade skor: Vill jag lova.
Vilken är din favoritfärg: Lila.
Har du blivit hotad via telefon: Det var inte ett direkt hot men däremot jävligt obehagligt.
Har du en hårborste i din väska: Nej.
Har du stadigt sällskap: Mycket stadigt sällskap.
Hur många lampor har du i ditt rum: Tre.
Vill du ha barn: Ja, många.
Gillar du dokumentärer: Ja.
Längtar du till din nästa födelsedag: Okej, jag får gå på systemet men efter 20 går det utför så nej,tack.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Det har hänt en gång.
Har du rakat dina ben någon gång: Aldrig.
Vilka språk kan du tala: Svenska, engelska, spanska och franska.
Skulle du kunna ha silikonbröst:  Nej, de är så hårda, inte alls lika mysiga som vanliga bröst.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget: Det ska vara samma som på krogen.
Borde man få röka på pubar: Nej, det är vidrigt med cigarettrök men de borde införa luftrenare eftersom det är så äckligt att känna alla fisdofter.
Brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar: Ja, det är självklart.
Har du kvar dina barndomsskivor: Många.
Hur många hål har du i öronen: Jag har haft fem som mest men nu är det bara fyra.
Vem pratade du med senast: Min hund.
Vad pratade ni om: Jag lockade in honom med en bit skinka. It worked.
Brukar du bada i sjöar om somrarna: Absolut

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag snodde listan, hoppas det va okej? (: Btw, gillar din blogg och surfar in dagligen!

Postat av: Angelica Lindvall

Sandra: Sno hur mycket du vill! =p Tack!

2007-04-10 @ 08:40:41
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback