Sexuell njutning av att städa

En av mina bästa egenskaper är att jag är grym på att städa. Jag finner nästan en sexuell njutning av att städa extremt smutsiga ytor. Jag har alltid älskat reklamfilmer där någon drar en golvmopp på en dammig yta och det blir skinande rent. Ja, jag är ganska udda.

I går var det städmöte på internatet som vanligt och efter Joanna och Annas storstädning förra veckan var diskhon återigen överfylld med disk vilket såklart slutade med heta diskussioner. Kylskåpet behövdes verkligen städas ur eftersom det luktade fruktansvärt av tämligen okänt innehåll. Så i går efter gymmet städade jag och en annan tjej ur kulskåpet och tömde det på all gammal mat. Vissa hade datum som gick ut i augusti förra året. Och det fanns en tzatziki som gick ut i december och hela byttan var täckt med grönt mögel för att inte tala om skeden som fanns däri. Jag höll på att spy rätt ut.

Nu är i alla fall kylskåpet rent och det luktar nästan himmelskt.


Bild:
www.aftonbladet.se


Kommentarer
Postat av: Luckyztar

Tänk om jag kunde känna så åxå.. =/ Vill gilla att städa.. hehe

Postat av: Angelica Lindvall

Luckyztar: Hehe, ja, jag antar att det är ganska unikt att gilla och städa. =p

2007-04-24 @ 10:50:02
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: alexzandra

Usch, städade oxå ur på jobbet herrom dan... En skagernröra som stått i 2vec luktar inte mumma :-S Skönt när de är gjort iaf.

2007-04-26 @ 07:52:11
Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: Ja, verkligen skönt efteråt! :)

2007-04-26 @ 09:22:40
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Vegardoliwia

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2008-12-02 @ 19:49:44
URL: http://vegardoliwia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback