Mamma

Gula tulpaner fick mamma i dag. Hon började nästan gråta. Jag tror jag måste bli ännu bättre på att visa för henne hur mycket jag verkligen älskar henne. Jag hjälper ju alltid till med disken, städningen och att gå ut med hunden när jag är hemma men ibland behövs det något extra. Och jag vet att mamma älskar tulpaner.

Kom ihåg att uppmärksamma era mammor den 27 maj då det är mors dag. Fast annars är det bra att uppmärksamma era mammor lite då och då. En kram och tre ord kan få en mamma att bli alldeles salig. Tro mig, jag vet.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vackra blommor :)

Postat av: Angelica Lindvall

Elin: Ja, så härligt våriga på något sätt! =)

2007-04-25 @ 23:21:20
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback