Kruxet med träning

I dag sprang jag med min vita ulltuss. Vi är på samma nivå numera. Han har blivit kastrerad och gått upp i vikt. Jag har ätit p-piller och gått upp i vikt. Ja, alltså, jag säger bara p-piller för att ha något att skylla på men sanningen är att sedan jag träffade träningsnarkomanen Thomas har jag och han haft alldeles för många mysiga hemmakvällar. Han gör sig av med de överflödiga kalorierna och jag tror att jag tränar genom att titta på när han gör det.

När jag säger att jag ska börja träna betyder det en intensiv start, en långsam nedtrappning och efter två månader ingenting alls. När jag säger att jag ska sluta äta godis lägger jag av med lakrits. Så funkar jag. Men nu ska det bli ändring, jag är för fet för ett fuck som avlidne Svullo sjöng på det sorgliga 90-talet. Nja, kanske inte fet men visst syns det att jag inte är någon 15-åring längre med fotbollsvader och platt mage. Jag vet att mitt träningsschema gör att jag förlorar ett kilo i veckan men motivationen är kruxet. Fast det ska lösas inom kort. När jag fyller 20 ska jag vara smäck som en ål. Fråga mig inte var jag fick det ifrån.

Angelica

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Varje år låter det - då ska jag... Till studenten ska jag, till sommaren ska jag.. Man intalar sig, och det känns bra =) Men denna sommar ska fan bli min mest vältränade. HOPPAS jag.

Postat av: Angelica Lindvall

Alexzandra: I know! Suck. Saken är den att jag tränar varje dag men jag vill se resultat!!

2007-04-04 @ 09:20:28
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Filippa

hahahaha ja känner verkligen igen mej :D jag har en nyttig vecka sen müste kompenserar ja de med 7 onyttiga, ja börjar träna stenhür sen efter tvü veckor tar jag tvü münaders paus, eller mer.. Om du kommer pü knepet med motivatonen sü lova o berätta för mej :)

2007-04-04 @ 20:46:26
URL: http://filippakans.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Ja, det är verkligen motivationen som sviker! Jag skulle vilja ha en personlig tränare som kan ställa krav på mig! =p

2007-04-04 @ 21:07:54
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback