Jag håller inte på med hembränning

Jag förstår inte varför folk bränner skivor. Okej, det är gratis (om man inte åker fast) men jag förstår inte hur man kan bränna ner ett helt album. Jag skulle ha världens ångest. Jag förstår att vissa bränner egna blandskivor till en fest eller så, det kan ju vara svårt att hitta ett album med alla ens favoritlåtar på en och samma platta. Men nej, bränna ner album skulle jag aldrig göra. Inte för att det är olagligt utan för att jag helt enkelt gillar att samla på skivor. Jag vill ha något att visa upp, hur kul är det att visa upp brända skivor liksom?

Kommentarer
Postat av: Fröken T

Äntligen någon som tycker jag som jag! Jag vill ha fina skivor med omslag och låttexter i min hylla. Och dessutom är det elakt mot muiskerna att bränna låtar, de har ju slitit hårt och ska ha lön för mödan...

Postat av: Linnea

I hold with you!

2007-04-13 @ 14:45:57
Postat av: Bengt

Ja, du är så duktig så.

RÖSTA PÅ PIRATPARTIET!

2007-04-13 @ 15:06:32
Postat av: Candy

Håller med. Jag vill ha bilderna, omslagen, etc. Om jag verkligen, verkligen gillar artisten vill jag inte ha ett bränt album. Jag vill ha äkta vara. Vill kunna visa upp också, tex. "titta, jag äger ALLA skivor av ...." ;D

2007-04-14 @ 14:46:29
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Fröken T: Absolut!! Hur kul är det att visa upp sin samling med brända skivor?

2007-04-15 @ 10:46:35
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Linnea: Yeah! =p

2007-04-15 @ 10:46:56
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback