En orgasm, tack

Att tjejer har svårt att få orgasm är inget nytt men det är fortfarande lika tragiskt. Jag skulle aldrig ha sex utan att få orgasm. Det är ju höjdpunkten och varför ska killen bara få komma? Nej, jämställdhet även i sängen, tack.      

Nu är det ju dock så att tjejer rent generellt har svårt att få orgasm genom enbart sex. I många fall behövs det hjälp av fingrar eller andra hjälpmedel. Med risk för att låta som Malena Ivarsson så har jag en hel del tips som verkligen fungerar.

Jag vet att tjejer inte onanerar, det lärde vi ju oss redan som små att sådant håller inte fina flickor på med. En tvåårig flicka som fingrar under kjolen får genast höra hur äcklig hon är medan en jämngammal pojke som drar i snoppen får höra hur coolt det är att han redan som tvååring vet hur man gör helikoptern.

Tjejer är mer pryda än killar på grund av detta ovannämnda dilemma. Men nu är det dags att ändra på det! Tjejer måste helt enkelt onanera för att lära känna sina kroppar. Hur ska annars en kille kunna ge en tjej orgasm om hon själv inte vet hur hon ska göra? Och vad gäller att få orgasm genom enbart sex så funkar ridställningen utmärkt. Fast killen måste lära sig vara uthållig eftersom det oftast tar något längre tid för en tjej att komma än för en kille. Om inte ridställningen funkar så finns det ju alltid tungor och fingrar eller leksaker för detta ändamål.

Jag skulle aldrig nöja mig med vanligt in och ut-sex där bara killen kommer. Och jag hoppas att inte ni nöjer er med det heller. Det handlar om att ge och ta, även i sängen. Och att fejka är uteslutet.

Nu har jag slutat sexualundervisa för i dag.

Kommentarer
Postat av: Jenniien

Själv så är jag nog som en kille jag;)
In och ut sex passar mig uuutmärkt, har visst väldigt lätt för det där:P hehe

Postat av: Angelica Lindvall

Jenniien: Lyckost dig! =D

2007-04-27 @ 11:09:39
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Hillan

Jag tycker inte det är fel med tjejer som onanerar iaf!

2007-04-28 @ 11:02:01
URL: http://Http://musiclover.blogg.se
Postat av: Linnéa

"Jag vet att tjejer inte onanerar". Vad är det för skit snack Angelica? Varenda kvinna där ute onanerar. Thats the way it is.

2007-05-05 @ 12:28:10
Postat av: Angelica Lindvall

Hillan: Nej, det är ju det som är grejen! Tjejer har minst lika mycket rätt till att få utforska sin sexualitet och sin kropp! Onanera mera! =p

2007-05-06 @ 22:43:23
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Linnéa: Jag trodde faktiskt att du skulle förstå poängen med den kommentaren. Synd att du missade den.

2007-05-06 @ 22:44:03
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica Lindvall

Filippa: Exakt! Onanera och orgasmera mera! Fast jag är så bortskämd och låter grabben göra det åt mig.. ;)

2007-05-06 @ 22:44:49
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback