Blyger

Blyger

En viktig detalj
i journalistyrket är att kunna ringa till folk man inte känner. Kanske för att boka en intervju eller rentav hålla en intervju via telefon. Förut ogillade jag starkt att ringa till olika myndigheter och prata men nu är jag världens pladdermaja. Jag är inte blyg överhuvudtaget. Ibland är jag nervös men inte för att träffa kändisar eller andra vanliga människor. Jag är mer nervös över att kasta mig ut från ett flygplan eller köra bil. Särskilt om en groda hoppar ut på vägen.


Kommentarer
Postat av: Liza

Jag skulle behöva träna på att prata i telefon med folk jag inte känner. Jag har verkligen skräck för det!! Men det är bättre nu än förut. Vad händer på sista april föressten? Vi kanske kan hitta på något ihop? Som förra året ;)

Postat av: Angelica Lindvall

Liza: Ja, man får träna upp sin sociala förmåga! :) Nej, jag är ju i Ryssland på sista april så det blir lite svårt.. =p

2007-04-23 @ 10:56:42
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback