Avslutningsbal

Jag ska tydligen på bal i vår. Skolan brukar ha en bal efter varje avslutat läsår och jag har knappast varit engagerad tidigare vad gäller aktiviteter utanför skolan men bättre sent än aldrig som man säger. Fast tråkigt nog så blir jag nog utan kavaljer. Jag tror inte att min älskling åker 20 mil för att gå på bal på en folkhögskola, särskilt inte när det är en vardag. Om inte någon från skolan bjuder ut mig så får jag gå med flickorna i klassen. Frågan är bara om jag ska ha på mig den riktiga balklänningen eller någon annan likvärdig klänning? Nästa år ska jag nog sälja min vackra balklänning till högstbjudande, nu är det lite för sent. Jag antar att de flesta redan hunnit skaffa en outfit till den stora dagen.

   

   

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag tycker du är jättefin i den blåa klänningen. Älskar dom bilderna

2007-04-12 @ 14:26:42
Postat av: Angelica Lindvall

Joanna: Den är lila, från Vila! På rim! =p Ja, men då ska jag nog ha den på mig. :) Tack gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback