Din röst gör mig vild

Mina fingrar luktar kondom, men jag har inte gjort något oanständigt. Bara ätit en banan om det nu ska klassas som oanständigt. Förresten är väl kondom inte något oanständigt? Kanske något avtändande, men väldigt praktiskt om man inte vill få HIV eller barn.

Den 11 september är det release för vår valtidning för ungdomar som är totalt ointresserade av politik. Som chefredaktör kan jag säga att arbetet med tidningen gått väldigt bra, framförallt tack vare ihärdiga reportrar, fotografer och en riktig arbetsmyra vid namn Anna som suttit framför datorn i timtal och designat vår fina webbsida med det fyndiga namnet Valjakten. Målet är att få ungdomar att använda sin röstsedel och hjälpa Sverige på traven att bli ett ännu bättre land och samhälle att leva i. Man behöver inte sympatisera med något parti, en blank röst är bättre än ingen röst.

Jag har alltid varit höger trots att jag hade en kritisk period i mitten av högstadiet fram till början av gymnasiet då jag gillade att ha en palestinasjal virad runt halsen, svart kajal under ögonen och vara allmänt dryg och kaxig. Men det gick över. Jag vet dock inte vad jag ska rösta på, i det långa loppet spelar det ingen roll, för även om det blir ett maktskifte så kommer det inte bli några förändringar vi vanliga Svenssons kommer lägga märke till. Fast Fredrik Reinfeldt skulle i alla fall jag vilja ha som granne. Han är en riktig myspappa. Lite av en FILTH (Father I Like To Hump).

Blankt. Röding. Blåmes. Spänningen är olidlig. Framförallt releasen av Valjakten med Linda Rosing på omslaget. Det blir något att hugga tänderna i gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tihi! :P Jag är en arbetsmyra. ;D

Postat av: Angelica

Anna: Det är du sannerligen!! Du kan både fotografera och designa webbsidor, det är inte dåligt!

2006-09-06 @ 10:48:57
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback