Var nöjd med allt som livet ger

1. Är jag nöjd med min ålder? Ja, jag är nöjd så länge jag är tonåring.
2. Är jag nöjd med mitt utseende? Ja.
3. Är jag nöjd med min vikt? Nja.. tre kilo mindre skulle inte skada. Helst fem, men då skulle jag väl se ut som en anorektiker.
4. Är jag nöjd med min kropp? Ja, fast mer vältränad önskar jag att jag var.
5. Är jag nöjd med min utbildning? Ja, jag har fått mitt drömyrke vid 19 års ålder.
6. Är jag nöjd med min arbetssituation? Nej, ett helgjobb hade inte skadat.
7. Är jag nöjd med min lön? Du menar studiemedel? Nej.
8. Är jag nöjd med mitt civilstånd? Ja, kan man vara annat än nöjd när man är tillsammans med Sveriges snyggaste fotbollsspelare?
9. Är jag nöjd med mitt sexliv? Ja, men avståndet på 20 mil är jag mindre nöjd med.
10. Är jag nöjd med mitt boende? Jag bor i en korridor, så nöjd är nog fel ordval.
11. Är jag nöjd med mina kompisar? Ja, fast jag hade gärna haft dem på samma ställe.
12. Är jag nöjd med min bilsituation? Ja, jag har världens sötaste cab!
13. Är jag nöjd över mina föräldrar? Min mamma är den bästa mamman i världen och pappa hann jag aldrig lära känna, för han dog när jag bara var fem år.
14. Är jag nöjd med mig själv? Oftast.
15 Har jag ett liv? Jag andas, min hjärna fungerar, så ja, det vill jag påstå att jag har.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Är du tillsammans med Josefine Öqvist?

Postat av: Angelica

Nicole: Eller ska jag kalla dig Lisa Eggert? Nej, min Josefine Öqvist är en manlig fotbollsspelare som heter Thomas Hansson. :)

2006-11-16 @ 09:11:55
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback