Tvillingsjäl

Nu kommer jag kunna sova gott den sista natten i Värmland. Jag har nämligen skrivit klart alla artiklar till Bröllopsmagasinet utom två. Fast det får faktiskt räcka för idag, jag är märkbart stolt över min insats och speciellt för att min uppdragsgivare berömt alla mina artiklar. Nu ska jag ner till internatet och packa alla saker jag ska ta med mig hem under jullovet för imorgon vid den här tiden är jag hemma, underbart! Det är mycket som ska göras inför julhelgen men jag ska även hinna med att göra någon liten överraskning till en viss pojkvän som har namnsdag den 21 december. Någon som har några gulliga förslag?

Thomas betyder tvilling och han är min tvillingsjäl. Den arma stackaren.

Kommentarer
Postat av: Mary

Som alltid sagt. bloggen är för mig, en känsla för stunden och inte alls i ett journalistiskt syfte.
Men det ä skillnad på blogg för mina kära och ett cv till min nästkommande chef.

2006-12-20 @ 13:21:10
Postat av: Carro

Jag känner precis som du, fast med Mattias. Han är också min tvillingsjäl och visst är det underbart att ha hittat mannen i sitt liv?, han är iallafall mannen i mitt :)

Postat av: Angelica

Mary: Ja, det kan jag förstå. :)

2006-12-20 @ 16:32:13
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Angelica

Carro: Ja, det är underbart att man redan hittat mannen i sitt liv, jag skulle må dåligt om jag var singel vid 30..

2006-12-20 @ 16:33:11
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Linnéa

Grattis till att hittat rätt!
Jag säger som kloka Maria Blom. En del säger att man förstår ingenting om livet innan man fått barn. Men man förstår lika lite om livet om man inte spenderat ett par år ensam efter man fyllt 25. Det är tufft att vara själv i ett samhälle som ändå bygger på en sorts tvåsamhet. Forts följer i Bloms sommarpratarprogram från 2005 som finns att ladda hem i mp3 på SR:s hemsida.
God Jul!

2006-12-22 @ 12:04:32
Postat av: Angelica

Linnéa: Tack! Du ska veta att dina kommentarer har fått mig att le hela dagen. :)

2006-12-22 @ 14:27:41
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback