Julafton

Julafton börjar gå mot sitt slut och trots att jag älskar julen mer än någon annan högtid så känns det ändå inte lika mysigt som det gjorde när jag var liten. Fast det kanske beror på att det inte finns någon snö ute? Eller så kanske det beror på att längtan efter att få öppna julklapparna avtar ju äldre man blir. Fast det var en mysig jul tillsammans med släkten. Och jag fick allt jag önskade mig.


Av min familj fick jag en ny digitalkamera, duntofflor, flera pocketböcker från topplistan, glitterpuder, Body Butter Olive och tillhörande olja, Musk-parfym, Angelica-penna och pengar. Min älskade pojkvän gav mig en "Mina vänner"-bok för vuxna, en snygg brun BH med tillhörande trosa från Triumph, två dvd-filmer "Rain man" och "I hennes skor" och sex saftglas med tillhörande saftkanna. Av släkten fick jag pengar, ett halsband och en kastrull till min "flytta hemifrån"-samling.

Nu ska jag jobba på min sista artikel innan "Svensson Svensson" och "Sällskapsresan 2-Snowroller" börjar. Jobba på julafton, jag vet..! Men jag vill ha det överstökat och bara njuta av morgondagens middag och utgång. Sedan åker jag till Umeå på annandagen och blir borta resten av veckan och kommer inte ha tillgång till någon dator. Då får ni kommentera gamla inlägg i väntan på nya.

Jag vill önska alla mina läsare en riktigt god jul! Och kom ihåg att det som verkligen räknas är vad man äter mellan nyår och jul och inte det man äter mellan jul och nyår.

Julgran anno 2006
En hel del julklappar


Julens sötaste

Tomtefar
Tomten kom med fyrhjuling hem till oss

Kommentarer
Postat av: nathalie !!

GOOOD JUUUUL !!! snack om att man blev chockad av när inte nicklas min pappa farfar eller simon var tomte!!!!

2006-12-24 @ 19:40:46
Postat av: Angelica

Nathalie: Ja, du vet fortfarande inte vem det var va? Det var den riktige tomten från Rovaniemi. ;)

Postat av: nathalie

nehe !! han sa ju att han hade gått ... och farfar sa att han hade flygit.. vi hade en tomte här i dag ... och det var morfar!! ;)

2006-12-25 @ 21:37:41
Postat av: Angelica

Nathalie: Haha, som du vill! =p

2006-12-29 @ 19:57:00
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback