Dan före dopparedan

Min pojkvän har världens bästa familj, de är älskvärda och totalt genomgoda. Vi har redan haft julklappsutdelning. Jag fick den underbart doftande Sarah Jessica Parker-parfymen "Lovely" (får mig att tänka på farmor som luktade precis så där) och svärmors oemotståndliga knäck! Det är ett kärt återseende i säcken varje år. Hela min familj fick en julbock av grankvistar som Thomas och hans pappa gjort. Det kan inte ha varit en lek, för den var riktigt stor. Min familj gav familjen Hansson en ljusstake i svart metall, ljus och en chokladask. Julstämningen börjar infinna sig nu.

Dan före dopparedan och ikväll är det den sedvanliga uppesittarkvällen, dock inte framför Bingolotto. I min familj sitter vi ner och äter, äter, äter och sedan spelar vi sällskapsspel och myser i all oändlighet. 

Julklappar
Nu är det många fler paket under granen än på denna bild.  

Kommentarer
Postat av: Sara

LOVELY, den är underbar. Har haft 100ml sen mars & ännu är det mycket kvar (: GOD KUL!

Postat av: Angelica

Sara: Den är helt enkelt lovely! =p

2006-12-24 @ 19:01:02
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Foundrome

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2008-02-15 @ 13:35:07
URL: http://foundrome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback