Böcker

Under helgen har jag också köpt tre böcker. En tjej i klassen sa att jag inte skulle läsa alla Liza Marklund-böcker på raken för att de påminner så mycket om varandra. Hon tror att jag inte kommer tycka att de är lika bra om jag läser alla på en gång. Därför har jag köpt två chicklitt-romaner av Jane Green Babyfeber och Kajsa Ingermarsson På det fjärde ska det ske. Jag köpte även I skuggan av ett brott som handlar om de sydowska morden som nådde samma hysteriska publicitet i medierna som när Olof Palme och Anna Lindh mördades. Få brott i Sverige har blivit föremål för samma uppmärksamhet, och sedan är jag motvilligt nyfiken på släkten Sydow. Det är ju alltid intressant när mördaren finns i samma familj som brotten begås.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback