Straffbart

"Det är straffbart att missa Prison Break"- Expressen.

Jag har blivit straffad och fått en prick i registret, jag har nämligen missat Prison Break. Och jag har avundats mina vänner som suttit i timmar och pratat om hur het Wentworth Miller är och hur sjukt spännande det är. Själv har jag pratat om Desperate Housewives i timmar- med mig själv. Fast nu har mamma köpt hela serien på dvd, och jag har sett tre av tretton spännande episoder. Jag ska strax lägga mig i soffan, äta godis (det är ju lördag!) och titta på de resterande avsnitten och njuta. För Prison Break är njutning! Och måndag den 21/8 klockan 21:00 kör TV3 igång sin bästa inköpta serie någonsin igen! Dagen efter klockan 21.00 är det dags för mysterier, otrohet, mord och passion på Kanal 5 när de desperata hemmafruarna börjar liva upp tisdagarna igen.







Kommentarer
Postat av: Liza

LÄNGTAR SÅ JAG AVLIDER!!

Postat av: Angelica

Liza: Längtar till vad? Prison Break eller Desperate, eller båda delarna? =p

2006-08-13 @ 08:34:08
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Jenny

Den bästa serien som nånsin inskaffats av tv4 sänds på torsdagar kl 21. Ghost whisperer. Den handlar om Snälla människor.

2006-08-15 @ 18:41:34
Postat av: Angelica

Jenny: Det har jag tyvärr missat, men som det verkar nu så är tv4, ettan och tvåan de enda kanalerna jag har, så Ghost whisperer kan nog bli en av alla serier jag kommer följa.

2006-08-19 @ 11:32:37
URL: http://angelica1987.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback