Shop until you drop

Jag hade trehundra riksdaler som jag hade tänkt att spendera idag på någon fin tröja eller så. Jag gjorde slut på åttahundra kronor i Karlstads vackra centrum.

Ljuslila jeans från Vero Moda 299:-
Lila spetslinne från Vero Moda 159:-
Lila stickad tröja från H&M 198:-
Brunt linne från H&M 79:-
Leopardfärgade ballerinaskor från DinSko 140:-

Jag är sjukt snygg i lila, det märks nog att det är min favoritfärg.

Och så köpte jag nyaste numret av Glamour med skandalmodellen Kate Moss på omslaget. Skön läsning ikväll. Fast först ska jag ut och springa en halvtimme i skogen och power-walka resterande trettio. Jag ska bli lika snygg som jag var i årskurs 9 med ett midjemått på 27. Nu har jag 29.


                                   



Kommentarer
Postat av: Fröken Björk

Lägg inte allt för mycket energi på midjemåttet bara! Lova!

Postat av: Angelica

Fröken Björk: Jag lovar att inte bli för tunn, men the lovehandles måste försvinna snarast. Fast det handlar inte om bantning i mitt fall, jag vill ändra livsstil. :)

2006-08-31 @ 08:45:47
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Fröken Björk

Låter bra det!

2006-08-31 @ 09:21:14
URL: http://ninabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback