Min bebis

Igår pratade jag med min kära mor i telefon och hon sa att Texas betett sig underligt de senaste dagarna. Han är annars en riktig mammagris och ligger i dubbelsängen bredvid mamma och Niklas, på en alldeles egen kudde, men de senaste dygnen har han hittat en annan sovplats. Nämligen min säng. Där ligger han mellan mina huvudkuddar och ser sorgsen ut. Han är ofta inne i mitt rum och letar efter mig. Min bebis. Min dyrbaraste skatt. Imorgon kommer jag mötas av den där bedårande lilla vita ulltussen och mitt hjärta kommer smälta lika snabbt som det gjorde första gången jag höll honom i min famn. Jag anar dock att han kommer ignorera mig för att visa att "Angelica, så här kan det inte fortsätta, du kan inte bara lämna mig i flera veckor och sedan tro att allt är bra". Texas har verkligen en alldeles egen personlighet. Han påminner mycket om mig själv. Vi är båda självständiga, envisa, visar vilka vi tycker om med mycket kärlek och de vi tycker mindre om, dom pissar vi på.

Kommentarer
Postat av: Fröken Björk

Men gud vilken sötnos! Min lille Filur (en petit brabancon är han) är rätt mammig han med. Hjärtat brister varje gång vi måste lämna bort honom. Han ska bo hos sin dagisfröken i 2,5 veckor under bröllopsresan och jag fasar redan för den blick jag kommer få när vi hämtar honom... ojojoj... När han var hos mina föräldrar en vecka över nyår pratade jag med honom i telefon varje dag. Eller snarare, jag pratade och han nosade på luren. Stört, det medger jag...

Postat av: Angelica

Fröken Björk: Men det är ju sådär det är att ha en egen liten bebis! :) Jag kan ju bara tänka mig hur svårt det skulle vara att ha en riktig bebis i människoform och lämna bort den en vecka eller så..!

2006-08-25 @ 12:41:43
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Sara

Haha, det med hundar är roligt, ska skriva om min lilla ulltuss senare, har dock inte blivit av. Mamma berättade att var dag de skulle till jobbet så gick han ner till mitt rum för att mysa i min säng, men upptäckte att där var ingen att mysa med. När jag kom hem i fredags var han på mig som ett klister (annars beter han sig bara så mot mamma, ALDRIG mot mig)

2006-08-27 @ 14:47:16
URL: http://www.luxuriouspearl.blogg.se
Postat av: Angelica

Sara: Ja, hundar är ena riktiga personliga varelser med väldigt lite självdistans..!

2006-08-28 @ 12:58:30
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Stardoll Cheats

I am very excited to see this site.
Universal design and accessibility.
Congratulations!

2008-02-19 @ 09:54:12
URL: http://stardoll-cheats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback