Jag skapar historia

"Har du ett rum som speglar din personlighet? Skulle du kunna tänka dig att medverka i en bok om hur dagens ungdomar lever? Generationsboken kommer bli en coffe-table bok som du stolt kan visa upp för barnbarnen, när den tiden är kommen, hur livsstilen var för ungdomar under 2006."

Jag har gjort bort mig- rejält.

Jag skickade in en intresseanmälan skämt till Pronto Communication som samarbetar med LunarStorm. De ska göra en generationsbok om dagens ungdomar. Och jag ska vara med. En tjej ringde mig igår, och jag missuppfattade det helt. Jag trodde att de ringde angående våran bortglömda årsbok och sa att "Jag kan vara med i boken, men jag vill inte ha den". Pinsamt. Till slut uppdagades mitt stora misstag och både jag och författaren av boken började asgarva. Hon skulle återkomma med en tid då hon kunde intervjua mig och fotografera mitt rum. Hon ringde igen vid 21-tiden och efter ett tag började båda två fnissa. Angelica Lindvall från Bäsna gör det igen! Jag skämmer ut mig totalt. Och visst är det roligt att ställa upp i en bok, men jag ska på krogen ikväll och imorgon klockan halv nio på morgonen(!) ska jag bli intervjuad och fotad. Det känns som att jag kan komma på tusen bättre saker att göra en söndagsmorgon när man är bakfull än att förevigas i en bok.


Kommentarer
Postat av: Sassa

Jag ska också vara med:)

2006-11-10 @ 12:40:04
Postat av: Angelica

Sassa: Trevligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback