Auktionsvecka och byloppis

Om ni inte vet vad ni ska göra på fruntimmersveckan i sommar, vecka 29 (min födelsedagsvecka, tjohoo!) så tycker jag ni ska besöka Gagnefs auktionsvecka och även lilla Bäsna som satsar på byloppis. Ska bli så skönt att rensa bland allt jox både i förrådet här i stan men också i lillstugan hemma. Jag har hur många inredningsprylar som helst att sälja som jag inte får plats med hemma för att inte tala om alla märkeskläder, väskor och skor jag tröttnat på.

Så besök Bäsna 20:e juli för att fynda, och passa på att gratta mig som fyller hela 25 år! ;-) Måste snart börja tänka ut ett bra tema på festen... för fest blir det såklart eller åtminstone en större middag. Varje år ska ju firas med dunder och brak, man har ju överlevt ännu ett år för tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback