Sing for the moment

Jag ångrar mig och så ångrar jag mig igen. Nu får bloggen vara öppen, jag skulle ljuga mig blå om jag sa att det är okej att ha en liten skara läsare än min vanliga tappra skara på 100. ;-) Ni är viktiga för mig, varenda en av er. Glöm aldrig det.


Och när ord saknas, när det inte längre finns något att säga för inget tar bort smärtan och sorgen så är musik ett fint komplement. Jag tänker på er och jag tänker på dig men mitt i allt elände så gläds jag ändå åt att du inte är ensam. Simon finns där för att ta emot dig, jag tror att ni redan hittat varandra i Körsbärsdalen och kanske är ni redan på väg till Törnrosdalen för att ta ner den där jävla Tengil på marken. Vi finns kvar här nere på jorden och hejar på.

Tillsammans är vi starka. ♥



Kommentarer
Postat av: Lill-Emma

Vad fint skrivet om R. Det finns aldrig några bra eller tillräckliga ord vid tragedier som denna. Vi som är kvar i livet får kämpa på för det goda och aldrig glömma bort att ta hand om varandra – man påminns verkligen om hur skört livet är.

Svar: Nej, det känns bara så hemskt och fruktansvärt onödigt. :( Fy fan, lider så med hans familj.
Angelica Lindvall

2012-06-17 @ 23:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback