Ljuva pasteller

Efter insidertips har jag letat mig genom buskar och snår, ensliga vägar och konstiga avkrokar och äntligen hittat fram till en fantastisk liten gårdsbutik i djupaste Dalarna där jag gjorde reportage och fyndade allt detta porslin från Ib Laursen och Miljögården plus en födelsedagspresent för några ynka hundralappar. Tänk er att köpa motsvarande på vilken inredningsbutik som helst i stan, då skulle nog slutsumman hamna på närmare 1000 kronor..! En otroligt inspirerande gårdsbutik med förbannat bra priser, ni får hålla utkik i tidningen!

Den pastellrosa Ib Laursen-serien är en serie jag vill börja samla på.. men även andra färger funkar såklart! Pasteller är ljuvligt!





Matchade min nya gratängform med en kofta från Betsey Johnson! Och att jag var så propert klädd för en gångs skull beror på att jag firade minstingen Stoors student och därefter A och E´s bröllop på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Och vad heter butiken? :) jättefint!

Postat av: Carro

Åh, älska pasteller, vilka otroligt fina grejer!

2012-06-19 @ 20:06:45
URL: http://pastellkarusell.blogg.se/
Postat av: Ea

Mycket fina fynd! :)

2012-06-19 @ 23:14:48
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Och jag som inte kom mig för att fråga efter lösen, är så glad att jag får fortsätta läsa. Fina fynd du gjort!

2012-06-20 @ 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback