Clean

Snart åker mitt ♥ till Norge med bröderna och ishavsfiskar. I över en vecka ska han vara borta. Hur ska jag klara mig? Det brukar ju alltid vara jag som reser bort. Alltid jobbigare att vara den som är kvar hemma i vardagen medan den andra roar sig. Men å andra sidan tror jag tiden kommer gå fort för dels är det Sveriges största festival i stan samtidigt och dels börjar jag mitt sommarvik i Gagnef. Dessutom är det nyttigt att vara ifrån varandra så man får sakna lite. Och skönt att slippa gnälla över småsaker, nu har jag bara mig själv att skylla på om jag inte plockat ur disken/hängt tvätten eller vad nu det kan vara som är så jävla viktigt för stunden.

Det är jobbigt att leva ihop med en pedant som ser skräp och dammkorn överallt. Jag blir helt störd om det är oreda, det skapar kaos i min lilla hjärna. Nu är i alla fall lägenheten nystädad och min hjärna med men jag borde ta tag i att skapa ordning i köksskåpen också så jag får plats med mina senaste fynd (mer om detta i ett senare inlägg!).







We♥it


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vet hur det känns, Christoffer åkte till Norge igår för att jobba. Det är tur som du skrev att det händer så mycket här hemma så man håller sig sysselsatt :)

Svar: Ja, vi ska nog kunna sysselsätta oss ändå men visst saknar man.. :)
Angelica Lindvall

Postat av: Åsa

jag känner igen de där :) det är jobbigt när man tycker det är stökigt hemma fast de egentligen inte är så hemskt...

jag är sambo igen fast han får egen lgh i augusti o nu tänker jag bara nej jag vill inte han ska flytta.. men men får se vad som händer.. är ett tag till augusti..

Svar: Åh, grattis till kärleken!! Vad roligt!!! Jag tror det är mer fördelar att vara särbo i början, för att behålla spänningen längre, kan ångra litegrann att jag och min sambo flyttade ihop så snabbt även fast det såklart är underbart att dela vardagen med!! Men det blir nog bra vad ni än gör :)
Angelica Lindvall

2012-06-18 @ 08:55:38
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Bilderna säger allt! haha, man börjar alltid städa men fastnar i nån gammal dagbok eller rensar bland smyckena i typ 2h. hehe..

Svar: Ja, suck, det är alltid så!! :P
Angelica Lindvall

2012-06-19 @ 12:22:50
URL: http://alexxzzandra.devote.se
Postat av: Åsa

tack :) vi får väl se va som händer i augusti.. jag älskar älskar att sova med någon.. gu de är så skönt :)

Svar: Ja, jag fasar för de här dagarna utan D nu.. för jag sover mycket sämre utan honom bredvid mig.
Angelica Lindvall

2012-06-25 @ 15:48:30
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback