Birthday wishes

Ni som tänkt köpa en present till mig när jag fyller 25...

Hur trist det än är att ge pengar så är det precis vad jag önskar mig så att jag kan köpa det här fina teleobjektivet från Canon. Jag skulle bli lycklig ända in i själen om jag fick åka runt i Dalarna och fota vackra vyer och djur i sommar. Det är ett objektiv jag kommer ha stor användning för både i jobbet och på alla resor jag gör årligen. Så vill ni vara med och skramla får ni gärna kontakta min lilla mamma som håller i alla trådar! ;-)



Kommentarer
Postat av: L

Ska själv snart byta från Nikon till Canon. Jag kan väl låna ditt framtida objektiv.. ;) Skämtosido.. ska nog samtidigt skaffa mig ett allsidigt 18-135 eller 18-200. Gillar inte att bära med mig flera objektiv så vill helst ha ett som funkar för det mesta. Helst skulle jag egentligen vilja ha ett 24-70/2.8 men vill inte riktigt betala 23000 för ett objektiv.

2012-06-12 @ 16:18:18
Postat av: Angelica

L: Varför ska du byta? Jag hade Nikon först men bytte för att "min" tidning har Canon och då kan man ju låna objektiv där men också för att jag tycker Canon är mer lättbegriplig.



Jag har precis köpt en ryggsäck där jag får plats med flera objektiv så nu blir det ingen jobbig belastning. :)

Postat av: L

Byter av samma anledning. Har fler nära bekanta med Canon som man kan låna objektiv av.

2012-06-12 @ 16:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback