Nederbörd

Det är konstigt egentligen att alla längtar till sommaren när det är som allra mest nederbörd i juli och augusti. Jag är glad att jag inte har semester nu, det känns rätt skönt att gå till jobbet en regnig dag och håva in pengar istället för att sitta hemma och stirra in i väggen. Men hade jag haft semester hade jag inte hängt läpp för det utan istället åkt till Arlanda och satt mig på första bästa flyg till solen.
 
 
Mina docs muntrar åtminstone upp en sådan här blöt dag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Hej, fin blogg! :)
Allt bra med dig?

Postat av: Ea

Gillar bilden! Du är min sol i min vardag! <3

Svar: Du är min sol!!! <3 Tack!
Angelica Lindvall

2012-07-09 @ 17:12:36
URL: http://eabea.blogg.se
Postat av: Jenny

Tänk, jag gillar regn. Uppfriskande, helt andra dofter, och en hatt gör det hela lite enklare;)
För ett par år sen slutade jag med paraply. Rekommenderas, så länge det är irländskt soft rain. Gillat regn och Guinness långt innan jag blev kär i C, it was meant to be;)

Svar: Ja, när det är "fint" regn, inte spöregn. =) Jag gillar att promenera i regn! Du ser, det är verkligen meant to be ;-)
Angelica Lindvall

2012-07-10 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback