Love is like a butterfly



Jag, mina dösnygga Michael Kors-klackar och min nya tatuering gick ut och klubbade en kväll. Tatueringen gjorde jag dagen innan jag flög hem. Det är en utbyggnad på tatueringen på foten med nyckelpigan och blommorna jag gjorde för två år sedan. Har sedan dess haft planer på att bygga ut den, med just en fjäril eftersom den står för att "Livet ska vara som för en fjäril en sommardag" (ett av mina favoritcitat som kommer från Håkan Nessers bok "Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö". Fjärilen är en exakt kopia av den riktiga
Makaonfjärilen. Min nya favorittatuering (jag är uppe i sex stycken nu men eftersom den här är en utbyggnad så är det väl egentligen bara fem fortfarande).


Kommentarer
Postat av: Åsa

åh va snygg tatuering.. älskar såna blommor :)

Postat av: Ea

Åh den blev så himla fin när du byggde ut den :) Älskar fjärilen och dess betydelse!

2012-01-24 @ 14:51:27
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh vilken fin :D Fan jag vill också tatuera mig.... var sjukt längesen!

2012-01-28 @ 10:00:51
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback