Ett halvår

Ännu en helg har nått sitt slut. I fredags var jag och kärleken upp till Bäsna och åt middag hos mamma och Niklas. Vi passade även på att boka en resa till Irland i april då Niklas äldsta brorsdotter gifter sig där med sin irländske fästman i vackra Co. Clare. Vi åker från torsdag till måndag, bröllopet är på lördag den 28:e, så det innebär att vi har två hela dagar att göra utflykter på. Hyra en bil och besöka hisnande Cliffs of Moher och kanske ett och annat slott för att inte tala om att dricka en Guinness och lyssna på Galway girl. Om ni inte redan förälskat er i Irland så tycker jag ni ska se PS. I love you. När jag såg den filmen ville jag flyga till Irland, leta upp första bästa musiker och gifta mig på plats.



Men jag har ju någon som faktiskt är minst lika bra som en irländsk musiker och vi firade i går ett halvår tillsammans. Jag kan knappt tro att det är sex månader sedan vi bestämde oss för att det skulle vara vi. Jag frågade vad han ville, fast jag redan visste, och han frågade om jag ville samma sak. Lite som att fråga chans faktiskt. Och jag svarade utan eftertanke: "Ja, klart man vill ha en Stoor en". ;-)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Grattis fina ni :)

Postat av: Marie

Grattis! :)

2012-01-29 @ 14:01:29
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Ea

Åh, grattis till er och kärleken! :) Och hahaha, gillar ditt svar ;D

2012-01-29 @ 19:34:04
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Angelica

Filippa: Och grattis till er!! <3



Marie: Tack!! :D



Ea: Tack vännen!! ;-)

2012-01-30 @ 10:36:32
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback